[SATILDI]
Eski iPhone 7 telefonumu satıyorum. Fiyat: 2.500₺
iPhone 7 (32 GB)
✔️ Hiçbir sorunu ya da kusuru yok
✔️ Yazılımsal ya da donanımsal olarak sorunsuz
🔋 Pil sağlığı iyi (telefonu sıfırlamadan bakmadım ama en son yüzdesi yüksekti)
➕ Orijinal şarj cihazı ve kablosu
➕ Şeffaf silikon kılıf (Spigen marka)
➕ Kutusu mevcut
👌 Özetle tertemiz ve masrafsız
#Satılık #ikinciel





Selamlar, son bir indirim yapabilir misiniz? [email protected]
eposta attım
Tam nine dede telefonu. 🙂
Cok bir beklenti yok ise Orcun dedigi gibi, pil degisimi sonrasi kullanilir
Yedek olarak bu telefon var bende ve gecende isim dustugunde pek de uzmedi.
Banka uygulamalari vs destegi yavas yavas keseceklerdir ama bence whatsapp falan birkac yil daha yasar bunda
@kaira @kolcu Fiyatı 2.500'e indirdim arkadaşlar. Sürpriz şekilde aniden gitmediği sürece pil değişimi gerekmez, hem pil sağlığı iyi görünüyor hem de şarjı gayet makul şekilde dayanıyor.
[email protected] irtibata geçelim hocam.