4 gündür galaxy watch 6 classic kullanıyorum. Orjinal galaxy watchtan geçtim baya fark varmış çok sevdim açıkçası.
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 193 ziyaretçi, 99 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Pili ne kadar gidiyor?
Hayırlı olsun.
Simdilik 2 gun ama ogreniyormus
@omerf97 öğrenince 1,5 😅
Ben de almak istemiyordum. Şu an hatta watch 5 pro ya göre bir iki özelliği daha kötü. Ama watch 5 proya bir baktim mağazada öyle bir kalın ki dedim kalsın. Benim saat bozuldu bozulmasa onla devam ederdim muhtmelen. Ama bunu alinca çok begendim iyi ki almışım.
Değişim kampanyası ile watch 5'ten geçtim ben de. Dönen kadran olayı ve parlak gümüş rengi çok güzel gerçekten 😀
Watch 5 pro cok kalin degil miydi 😀
@omerf97 Pro kullanmadım ama bende mağazada görmüştüm ve gerçekten 2 tane 5'i üst üste koymuşlar gibiydi yani 😀
@barisener ben başta bir 5 proya yeltendim. Magazaya gitmesem kesin siparis verir asiri pisman olurdum. 6 classic 47mm aldim gercekten cok guzel cihazmis. Cozunurlugu ve hizi beni tavladi
@omerf97 Browserdan youtube videosu bile izleyebilirsin 😀 baya baya iyi ekran 😀