Diablo 4 güzel oyun ama çok pahalı bugün diablo 4 e parası yetmeyen ve sistemide iyi olmayan arkadaşlara bi diablo alternatifi önericeğim oyun torchlight 2 oyun daiblo mantığında bi oyun torchlight ın 3. oyunuda var ama genel olarak en sevilen torchhlight oyunu torchlight 2 o yüzden bende size torchlight 2 öneriyorum oyun baya keyifli indirim döneminde 5-6 tl oluyor ama 30 tl fiyatını hak eder uzun saatler oynanır ama bence istek listenize atın indirimde 5-6 tl ye oynayın steam sayfası : https://store.steampowered.com/app/200710/Torchlight_II/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Epic bedava vermişti👍. Seven almadan önce Epic hesabına baksın.
Ara ara sıkılmadan oynadığım oyun olur kendisi ve gt710 ekran kartında bile çalışıylrdu. Şimdi düşündüm de mobile niye gelmiyor acaba.
Muhteşem olurdu ki Torchlight:Infinite diye free to play bir sürümü mobil için de var. Böyle benim de "Mobile gelse çok güzel olurdu" dediğim çok oyun var.
@root61 torchlight infinite kötü anlamda patladı torchlight 2 geforce now da var oynayabilirsen mobilde oyna 😀
Torchlight 1'i de 2'yi de keyifle oynayıp bitirmiştim. ARPG sevenlere tavsiye ederim ben de.
1. oyun çok hoşuma gitmedi 2. oyun daha hoşuma gitti şahsen