Fiber kablonun eve gireceği deliği açtım, soldaki ADSL hattım, sağdaki de Fiber için.
Ayrıca biraz yasadışı bir yöntem ile kapı numaramı da 8 yaptım 🙂 8 yapıştırdım ve 8 oldu.
Dün genel müdürlük tarafından aranmıştım zaten, ekiplerin kurulum için gelmesi için artık bir engel yok, bugün sokağımdaki Fiber hatta sinyal verildi.
Artık sadece bekleme zamanı, umarım kısa sürede gelirler, normalde bugün 8:30 13:30 randevum vardı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap