Bankalar taksitli nakit avansı da kısmışlar. Kart limitinin %80’ine kadar kullanılabiliyordu. Şimdi TEB’de %20, Finansbank %25 olmuş. Göklerden bir karar gelmiş galiba.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Haydaa önce çektiğim nakit avansları ödemek için de nakit avans çekecektim.
Finansbank'ta da max 12 taksidi 6 takside düşürmüşler herhalde.
Dün çektim ben de taksitli olarak %20 civarına izin verdi. Vakıf.
Olabilir çünkü bir banka bana KK ve KMH'yi normal krediye tercih edin dedi resmen.
Qnb 6 taksit., Deniz kapatmış sanırım, Garanti şuan sıkıntı yok ama muhtemelen o da kısıt koyacak.
Aynen qnbde 6 taksit olmuş. Şimdi denedim
Amaç sermaye özgürlüğü, herkes amacına uygun kullandı.
Vakıfbank kkda 30k limitim var ama nakit avans alırken 15k limitin var dedi. 12 taksit sunuyor.