Aktif olarak #Linux kullananları görebilir miyim 🙂 TS'de kim hangi dağıtımı ve hangi masaüstü ortamını kullanıyormuş bakalım.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben Debian - XFCE 🙂
Crunchbang - Openbox
@velat Kaliteli dağıtım 🙂
@ens Teşekkürler
Sunucu sayılıyorsa Ubuntu 12-04
@doctor5045 Bu iyiydi 😀
Arch - OpenBox (arada 2bwm)
@ozanselte vay Archer'ımız da varmış aramızda 🙂
@ens LFS'yi ağa bağlayabilseydim iyi olacaktı 😀
xiaopan pro
#Linux Mint - Cinnamon #LinuxMint