Daha önce iPhone 13 Pro ilanı koymuştum telefon satıldı. Ancak kılıf ve ekran koruyucuları kaldı almak isteyen olursa hepsi 500 tl.

Daha önce iPhone 13 Pro ilanı koymuştum telefon satıldı. Ancak kılıf ve ekran koruyucuları kaldı almak isteyen olursa hepsi 500 tl.

Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 35 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu arada iPhone 2. El gücünü telefoncularda görüyoruz cidden altın gibi dolar gibi cihaz asla değer kaybetmiyor anında nakit satılıyor ha dolar ha sağlam iPhone ben 17k aldım cihazı 32k sattım. Tabi kur falan var ama dolar bile bu kadar değerlenmedi bu süreçte cidden aşırı mantıklı yatırım aracı telefon olarak çok iyi zaten.
hocam nerden sattın hızlıca ? ben de 13 u saticam
hocam moda civarında bir telefoncu kartı çantada bulunca yazarım. ama satmak istiyorsanız metrobüsten inip boğa heykeline doğru çıkarken yolda telefoncular var iyi fiyat veriyorlar çok rahat satarsınız
Benim ekranı yan sanayi ekran ile değişmiş ve face id çalışmayan telefonu bile kadıköyde bir telefoncuya 9k ya sattım dün.