Türknet'in müşteri hizmetlerine işim düşmeyinceye dek çok güzel bir hayat yaşıyordum ancak şu an beni de üzmeyi başardılar 😀 Mahalleme yaklaşık 5 hafta önce altyapı geldi ve binaya getirip Turknet Fiber kutusunu yerleştirdiler. Bugün kendi sitelerinden sorgulama yaptığımda altyapının aktifleştirildiğini ve 1000 mbps hızı kullanabileceğimi gördüm. Bağlantı konusunda destek almak ve yönlendirilmek için bir şekilde Türknet ile iletişime geçmeye çalışıyorum ancak şaka gibi, hiçbir kanal yok 😀 Telefonla aramak için 5-6 farklı numara bırakmışlar internet sitelerine, arayınca hepsi aynı sesli asistana yönlendiriyor. Bir tanesi bile farklı bir kelime etmiyor, tamamen aynı tüm numaralar 😀 Online işlemler merkezinden soru sorayım diyorum o da yok, destek kaydında sadece arıza ve sorunlar seçenek olarak konulmuş. Bakalım nereden nasıl iletişime geçebileceğim 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap