Yav zaten onun için alıyorum. Başıma bela oldu bu uyuz goldmaster. İlk aldım kablolu kullanımı var diye, pili bitti traş olurken, dedim kablolu devam edeyim. Yok öyle bir özelliği, kablolu çalışmıyor. Aradım servisi, pili rafta bitmiştir gönderin değiştirelim dediler. Gönderdim 1 ayda ancak geldi, ha araya bayram falan girdi ama çok uzadı. Neyse geldi daha beter olmuş, şarj tutmuyor on dakikada kapanıyor makine. Daha bu uyuzlarla uğraşamam, o yüzden kendim yeni pil takayım diyorum.
Siz siz olun bunlardan bir ürün almayın. Kablosuz mini klavye aldım, onunda pili şarj olmuyordu, hemen iade ettim.
@alptekinck @ahmetdiyebiri Ufak bir tüyo daha vereyim, 18650 ya da 14500 diye gösterilen pil aslında 18 65 O , sondaki rakam "O" ve pilin fiziksel yapısının dairesel/silindirik olduğunu ifade ediyor. 18mm çapı, 65 boyu, "O" da yapısı kısaca.
Sorun olmaz da sığmaz o. 14500 pil lazım. Mağazanın pazar yerlerinde de satışı var oralara da bakarsın.
https://www.pilsitesi.com/orion-14500l-3.7v-900mah-aa-lityum-iyon-sarj-edilebilir-kalem-pil---basli
Sorun olmaz daha iyi olur pil ömrü.
Yav zaten onun için alıyorum. Başıma bela oldu bu uyuz goldmaster. İlk aldım kablolu kullanımı var diye, pili bitti traş olurken, dedim kablolu devam edeyim. Yok öyle bir özelliği, kablolu çalışmıyor. Aradım servisi, pili rafta bitmiştir gönderin değiştirelim dediler. Gönderdim 1 ayda ancak geldi, ha araya bayram falan girdi ama çok uzadı. Neyse geldi daha beter olmuş, şarj tutmuyor on dakikada kapanıyor makine. Daha bu uyuzlarla uğraşamam, o yüzden kendim yeni pil takayım diyorum.
Siz siz olun bunlardan bir ürün almayın. Kablosuz mini klavye aldım, onunda pili şarj olmuyordu, hemen iade ettim.
uzunluk 50mm
Lehim sorun değil yaptırırız.
Bakayım takacağım yere sığacak boşluk var mı diye o zaman.
@orcun icr ne anlama geliyor. Boyutlar uysa da bu olmaz mı. Aradaki fark nedir.
Büyük güç büyük sorumluluk getirir 😛
sığıyorsa olur o devre tüm li ionları şarj eder ,eğer bir voltaj gerilim sınırlayıcı koydularsa orj pil kapasitesi kadar şarj olur.
hayır konulan pili tam kapasite şarj eder.
@alptekinck @ahmetdiyebiri Ufak bir tüyo daha vereyim, 18650 ya da 14500 diye gösterilen pil aslında 18 65 O , sondaki rakam "O" ve pilin fiziksel yapısının dairesel/silindirik olduğunu ifade ediyor. 18mm çapı, 65 boyu, "O" da yapısı kısaca.
@alpolic_fr bu kullanımda dikkat etmeni gerektirecek bir şey değil.