Tarık @xahve 16 Ekim 2022 - 12:02 VDSL kullananlar üzgün. (Fiber uploadları da 25'e çıktı) BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 3 Ronnie James Dio @ronniejamesdio Turknet üzerinden Telekom fiber var. Bize nasihat verirler herhalde. 16 Ekim 2022 - 12:06 Yanıtla Beğen 7 nogad @nogad Bana saçma geldi. Yarın gelip 50ye düşüreceğiz şu yüzden demesinler de. Nasreddin hocanın kazanına dönmesin. 16 Ekim 2022 - 12:29 Yanıtla Beğen 2 gio @gio zaten klima açık ama kardeşin yan odada pişiyor, sen rahatsın. şimdi kardeşini içeri alıyorsun. 16 Ekim 2022 - 12:46 Yanıtla Beğen 3 İptal
Turknet üzerinden Telekom fiber var. Bize nasihat verirler herhalde.
Bana saçma geldi. Yarın gelip 50ye düşüreceğiz şu yüzden demesinler de. Nasreddin hocanın kazanına dönmesin.
zaten klima açık ama kardeşin yan odada pişiyor, sen rahatsın. şimdi kardeşini içeri alıyorsun.