Mehmet @m-menguc 15 Eylül 2022 - 09:44 #Valheim Merak ettiğim bir oyundu. Gamepass'e gelmesi çok iyi olur. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 7 Evosis @evosis Çıktığı gün de nasıl bir yanlış ifadedir ya? Oyun zaten çıktı Xbox için çıktığı gün gamepass'de dese tamamda. 15 Eylül 2022 - 09:57 Yanıtla Beğen Mehmet @m-menguc O terim bizim dilimizde karışıyor sanırım. Bu oyunlar ilk çıktığında çoğunlukla beta veya alpha olarak çıkıyor. Biz hepsine çıkma diyoruz. Sonra oyun 1.0 sürümü olunca asıl çıkma release oluyor ama bize karşılığı eksik. 15 Eylül 2022 - 10:16 Yanıtla Beğen 1 TwoCenk @twocenk Gamepass PC logosu olmadığı için hata yok gibi. 15 Eylül 2022 - 11:36 Yanıtla Beğen 4ever @joe Arkadaşlarin ile oynarsan cok zevkli. 15 Eylül 2022 - 10:09 Yanıtla Beğen Evosis @evosis Arkadaşlarla iskambil bile oynasan zevkli zaten co-op oyunlar bu yüzden bu kadar çok. 16 Eylül 2022 - 16:16 Yanıtla Beğen 1 4ever @joe @evosis yok valla bizimkilerle okey iskbil oynanmiyor. hileci ibneler. 😁 16 Eylül 2022 - 19:08 Yanıtla Beğen KRAK3NN @passenoir güzel oyundur oynanır 15 Eylül 2022 - 11:18 Yanıtla Beğen İptal
Çıktığı gün de nasıl bir yanlış ifadedir ya? Oyun zaten çıktı Xbox için çıktığı gün gamepass'de dese tamamda.
O terim bizim dilimizde karışıyor sanırım. Bu oyunlar ilk çıktığında çoğunlukla beta veya alpha olarak çıkıyor. Biz hepsine çıkma diyoruz. Sonra oyun 1.0 sürümü olunca asıl çıkma release oluyor ama bize karşılığı eksik.
Gamepass PC logosu olmadığı için hata yok gibi.
Arkadaşlarin ile oynarsan cok zevkli.
Arkadaşlarla iskambil bile oynasan zevkli zaten co-op oyunlar bu yüzden bu kadar çok.
@evosis yok valla bizimkilerle okey iskbil oynanmiyor. hileci ibneler. 😁
güzel oyundur oynanır