Uygun ucuz kedi maması. @ronnie-kray
SKT 19.1.2023
4 *15kg aldım
https://www.petburada.com/honey-premium-sterilised-kisirlastirilmis-yetiskin-kedi-mamasi-15-kg-22001
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bunu yiyen kedinin büllüğü calismiyormus abi 😀
çalışmasın 😀
skt neyki acaba
skt 6 ay kalmış
Yemedikten sonra neye yarar
bizimkiler yiyor bu markayı
Kalitesi nasıl acaba. Reflex kısırları alıyorum ben kg 50ye geliyor.
bizimkiler yiyor sokak hayvanları da bayılıyor
Nestle mama paylaşmıştı en son burada bi kutu almıştı Bim'den. gittim 15 tane aldım yemedi benimki 😄 3 çeşit vardı 3'ünü de yemedi sokak hayvanlarına verdim
İçeriği çok kötü 🙁