Taze çekilmiş kahve ile paket kahve arasında dünyalar kadar fark varmış 😀
Chemex kullanıyorum bu arada. İşin uzmanı olmayınca zehir gibi tozlara para veriyosun işte.
comandante desen 5000 lira olmuş. şu tür bi alet iş görür mü acaba?
https://www.amazon.com.tr/Kahve-De%C4%9Firmeni-%C3%96%C4%9F%C3%BCt%C3%BCc%C3%BC-Hazneli-Filtre/dp/B08KLXRKSW?ref_=Oct_d_obs_d_13511593031&pd_rd_w=lkLFb&content-id=amzn1.sym.45f4ccca-3f9c-43f3-82eb-899165d0302d&pf_rd_p=45f4ccca-3f9c-43f3-82eb-899165d0302d&pf_rd_r=MXCVT48RZFMZM4EH1WE8&pd_rd_wg=7vlt6&pd_rd_r=0897298e-3eea-4eb0-a70b-24787081be77&pd_rd_i=B08KLXRKSW
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben kullanıyorum, memnunum. Bir iki fincanlık taze çekip, kullanıyorum. Tavsiye ederim. 🙂
Bendeki ürün: https://ty.gl/y1qbzu6cl0
Ben de kullanıyorum ve memnunum, ucuz bir alet, aksamı bozulsa yenisini alırsın.