Taze çekilmiş kahve ile paket kahve arasında dünyalar kadar fark varmış 😀
Chemex kullanıyorum bu arada. İşin uzmanı olmayınca zehir gibi tozlara para veriyosun işte.
comandante desen 5000 lira olmuş. şu tür bi alet iş görür mü acaba?
https://www.amazon.com.tr/Kahve-De%C4%9Firmeni-%C3%96%C4%9F%C3%BCt%C3%BCc%C3%BC-Hazneli-Filtre/dp/B08KLXRKSW?ref_=Oct_d_obs_d_13511593031&pd_rd_w=lkLFb&content-id=amzn1.sym.45f4ccca-3f9c-43f3-82eb-899165d0302d&pf_rd_p=45f4ccca-3f9c-43f3-82eb-899165d0302d&pf_rd_r=MXCVT48RZFMZM4EH1WE8&pd_rd_wg=7vlt6&pd_rd_r=0897298e-3eea-4eb0-a70b-24787081be77&pd_rd_i=B08KLXRKSW

Cam Kahve Değirmeni Öğütücü 2 Hazneli Filtre Kahve : Amazon.com.tr: Mutfak

Cam Kahve Değirmeni Öğütücü 2 Hazneli Filtre Kahve : Amazon.com.tr: Mutfak
BeğenFavori PaylaşYorum yap