65 yaş üzeri için aşı randevuları tekrar açılmış az önce anneme yarın için biontech randevusu aldım .
altı ay süreyi doldurmuştu. Sizler de kontrol edin isterseniz anneniz ve babanız için . #KonuDışı #Biontech #aşı
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aşının ne zararı oldu?
@aliytrklkmz: Ben de muhtemelen olmayacağım (Allah büyük söyletmiyordur umarım), çok zorda kalırsam da Sinovac. Biontech yaramadı bana ve hala sıkıntısını çekiyorum.
65 yaş üstü diye yazmıştım ama kimse dikkat etmemiş . Tekrar yazayım 65 yaş üstü için covid hatırlatma dozu randevuları açılmış.
Bize de gelir merak etmeyin. Umarım sadece Biontech stoklamamışlardır.