Sabah 9da girdiğim işyerinden daha çıkamadım.. sadece 5 saatlik uykuyla duruyorum..
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kolay gelsin, hangi işte çalışıyorsun?
Reklam . en sevilmeyen sektör.
@burakdogn ben Türkiye'de en fazla 15-16 saat çalışmıştım garson olarak, mesai yüzünden. Cidden kölelik yaptığımı fark ediyorum. İmkanın varsa az saatli işe gir.
@joker 3 gün fabrikadan çıkmamıştım, gece 2 gibi yatardım fabrikada sabah 8 tekrar iş başı, 3 gün böyle. Şuan söyleyince içim ürperdi.
kolay gelsin, umarım patron ajans vs. değildir. bazen çok yorucu olabiliyor(du).
Patron kafalar bi milyon :d
kölelik v3.