Merhaba arkadaşlar bende 3 pinli fan var 😀 serinlemek için kasadan çıkartım bu fan üzerindeki sarı kablo ile nasıl fan kontrolü yapabilrim bilen biri yardımcı olabilirmi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap