Hala benim gibi windows 7 den 8 e geçmeyen var mı ? Windows 8 ilk çıktığında 1 saat kullanıp geri silmiştim var mı değişiklik ?
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende geçmedim. Win 9'a kadar'da geçmeyi düşünmüyorum. Şuan 8'e geçmem için beni çeken hiç bir şey yok.
8.1 Geç.
windows 8i bende sevmiyorum ama 8.1 bana 7den daha iyi gelmeye başladı (şuan w8.1 kullanıyorum)
Windws 8, Windows vista gibi ara gecis sistemi geliyor bana. Win7ye devam, Yeni laptop aldim Win8.1 i zorlayarak 1 gün kullanabildim.
win 8 iyi ama metro arayuzu olmuya
Windows 8.1 iyi ama metroyu hiç kullanmıyorum.metro arayüzsüz kısım olsa sadece 10 numara olucak da
Ben de hala 7'de devam ediyorum.