Pentium 4 3.00 ghz işlemci
2 GB Ram
R7 240 Gddr3 2gb DX11 ekran kartı
Araştırmalar sonucunda sistemime r7 ekran kartı aldım.Ancak oyunlarda kasma ve donmalar oluyor.Aynı özellikler ile arkadaşım hiç kasmadan çoğu oyunu medium-high arası oynuyor.Bendeki sorun ne olabilir?
İşlemciniz yetersiz. Darboğaz (bottleneck) yapıyor.
Burda detaylı anlatımı var.
http://www.youtube.com/watch?v=TGdo75gasaQ
Ram az; 1 gb daha ekleyerek, iyileşme olup olmadığına bakınız. Olursa ne ala, olmazsa @dramorey'in dediği ağır basıyordur.
Yalnız bir sorum var, eski P4 ise, R7 Agp mi?
ram minimum 4 işlemci de yine minimum i3 yapmalısın i5 serisi olsa tabi çok iyi olur
Büyük ihtimalle işlemciden. Az da olsa RAM'in de yetersiz kalabilir bazı oyunlarda.
İşlemci ölmüş artık. Ram de yetersiz olabilir. Darbogaz da var. Psu da az olabilir
hangi işlemciyi önerirsiniz bu sistem için?
İşlemciyi önerebilmek için önce bi anakart modelini öğrenmemiz lazım.
Gigabyte GA-945P-S3 v2/v3
PSU 275W Anakart Gigabyte GA-945P-S3 v2/v3
anakart ve işlemcinin değişmesi lazım.
15 yıllık işlemciden oyun performansı beklememek lazım.
Anakart ve işlemci tavsiyeniz varmı? Çok fazla bir miktar verecek durumum şuan için yok en fazla 1500 tl harcaya bilrim
Tavsiye için teşekkürler.Parayı toparlayınca alıcam inşallah.Tekrar teşekkürler