Erhan M. @erhanm 28 Şubat 2022 - 16:29 Bu nasıl oldu ya 🤷♂️ İki Martı uygulaması da çalışıyor. Ben şok. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 9 Tarık @xahve ikisi de aynı uygulama ama yanlışlıkla iki tane simge oluştu herhalde, bayağı stabil cihaz 😀 28 Şubat 2022 - 16:31 Yanıtla Beğen 1 Ergenekon Yigit @ergenekonyigit https://9to5mac.com/2021/06/08/you-can-place-multiple-copies-of-the-same-app-on-your-home-screen-with-ios-15/ 28 Şubat 2022 - 17:38 Yanıtla Beğen Papa Emeritus @pope Aynı uygulamayı aynı ekrana veya farklı ekranlara birden fazla ekleyebiliyorsunuz. 28 Şubat 2022 - 16:39 Yanıtla Beğen 2 Erhan M. @erhanm @synth @pope Vay yeni bir şey öğrendim. 28 Şubat 2022 - 16:47 Yanıtla Beğen çöküş @noisecash Bu martı kullanıcıların kaldırımı böyle kapatması ..bari dikey değilde yatay koy,,, 28 Şubat 2022 - 16:47 Yanıtla Beğen Erhan M. @erhanm He ya sorma. Bazıları mal. 28 Şubat 2022 - 16:52 Yanıtla Beğen 1 çöküş @noisecash @erhanm maalesef 28 Şubat 2022 - 17:00 Yanıtla Beğen Rotten Pizza @pizza Hala buradalar malesef. Ilk yorumda. https://teknoseyir.com/durum/1516021#comment-5440665 28 Şubat 2022 - 17:08 Yanıtla Beğen Tarık @xahve ben en üstte yaptım, kaçırmışsınız 28 Şubat 2022 - 17:26 Yanıtla Beğen 2 İptal
ikisi de aynı uygulama ama yanlışlıkla iki tane simge oluştu herhalde, bayağı stabil cihaz 😀
https://9to5mac.com/2021/06/08/you-can-place-multiple-copies-of-the-same-app-on-your-home-screen-with-ios-15/
Aynı uygulamayı aynı ekrana veya farklı ekranlara birden fazla ekleyebiliyorsunuz.
@synth @pope
Vay yeni bir şey öğrendim.
Bu martı kullanıcıların kaldırımı böyle kapatması ..bari dikey değilde yatay koy,,,
He ya sorma. Bazıları mal.
@erhanm maalesef
Hala buradalar malesef. Ilk yorumda.
https://teknoseyir.com/durum/1516021#comment-5440665
ben en üstte yaptım, kaçırmışsınız