Kullanan var ise , Samsung Odyssey g5 32" monitör almayı düşünüyorum. VA panel olması çok içimi kararttı. Yorumlarda bir iyi bir kötü. Kullanan ve deneyimlerini aktarmak isteyecek kimse var mı ? Bir ihtimal @umtk abi yardımcı olur musun ? 🙂
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
va alma ips al lg bak bu herkes memnun https://www.amazon.com.tr/LG-27GL83A-B-144Hz-F-Sync-Oyun-Monitörü/dp/B08JGQDSSH/ref=sr_1_5?__mk_tr_TR=ÅMÅŽÕÑ&crid=2B924XKF1ZRZ9&keywords=lg+monitor&qid=1645115154&sprefix=lg+monito%2Caps%2C292&sr=8-5
Fiyatı iyiymiş panel kalitesi nasıl acaba?
@hamdi bu lgden bende var 3k ya aldım siyah performansı sıkıntı onun dışında çok memnunum
@12ozkan123 evet siyah konusunda olumsuz yorumlar çok fazla. Bende siyaha takıyorum monitörde 🙂
@12ozkan123 gizli bir ayarı varmış onun biri yazmış
@daviance güzel bilgi keşke detay olsa
@daviance neymiş gizli ayar merak ettim 🙂
@hamdi amazonda yorumlar kısmında var menüde siyah ayarı varmış ama şimdi aklımda değil ayarın adı.
Va ve curve uzak durulması gerekilen şeyler