Arkadaşlar Selamlar,
Bilgisayarımın monitöründe bir sorun başladı. Samsung c27hg70 2k modelini kullanıyorum. Daha düne kadar monitör 144 Hz idi. Dün gece oyuna girerken 3d oynatıcınız yok hatası aldım ardından oyunun çözünürlüğü bozuldu oyunun alt kısmı gözükmemeye başladı v.s. Daha sonra kontrol ettiğimde ekran 99,946 HZ olarak değişmiş. Daha üstünü görmüyor? Sebebi ne olabilir?
not: HDMI Kablosu aynı değişmedi yani 144 hz olarak görüntü verebiliyodu.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ayrıca DDU ile driver temizledim.
Logic anakart bozulmuş olabilir , görüntü islemcisi monitörün bozulmuş olabilir bazen tam bozulmuyor