Ne yapılmalı? Etik olan nedir?
iki ortaklı %50 payları olan şirket için ortakların biri hiç çalışmıyor şirkete uğramıyor. Zamanında 100 000 tl sermaye ile kurulmuş herkes payını ödemiş. Şirketin cirosu 3m çıkmış. 2m makine parkuru var. 2m vergi borçları var. Şirketin başında olan ortak diğer ortağı istemiyor. Diğer ortakta kaçıyor. Toplanılmadığı için işlem de yapılmıyor. Kararlar çift imza ile alınıyor.
1. mahkeme yolu ile ortaklıktan çıkıralabilir ama uzun bir süreç
2. şirketin değerini 3m dersek 1.5 m ödeyerek diğer ortak çıkarılabilir ki bu imkan yok adilde değil.
3. Şirketin içi boşaltılabilir. boş şirket faaliyetsiz bırakılabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap