alper @computercase 23 Aralık 2021 - 18:59 Ne kadar serin çalışıyor 😛 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 3 tangoalfa @tangoalfa balkonda mı çalışıyor hocam bilgisayar 😀 23 Aralık 2021 - 19:41 Yanıtla Beğen alper @computercase yok hocam 😀 masaüstü bilgisayar yahu balkonda ne işi var :DD 23 Aralık 2021 - 19:50 Yanıtla Beğen Tarık @xahve sabah laptop ile 1 saat yol yürüdükten sonra gittiğim yerde çalıştırdım bilgisayarı, ilk açılışta 20 derece ile çalıştı bayağı bir süre laptop 😀 hava o kadar soğukmuş ki sırtımda buz kesmiş laptop 23 Aralık 2021 - 19:41 Yanıtla Beğen 3 İptal
balkonda mı çalışıyor hocam bilgisayar 😀
yok hocam 😀 masaüstü bilgisayar yahu balkonda ne işi var :DD
sabah laptop ile 1 saat yol yürüdükten sonra gittiğim yerde çalıştırdım bilgisayarı, ilk açılışta 20 derece ile çalıştı bayağı bir süre laptop 😀 hava o kadar soğukmuş ki sırtımda buz kesmiş laptop