Xiomi redmi not 7 kullanıyorum. Ekranı ikiye bölme seçeneğini kaldırdılar mı? Bu özelliği nasıl aktifleştirebilirim?
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
son uygulamalar listesinde uygulama simgesine basınca seçenekler çıkıyordu sanırım
miuida listede uzun basınca çıkıyordu.
o telefona miui 13 geldi mi?
@alptekinck bilmiyorum ki MIUI kullanmayalı uzun zaman oldu 😄 13 mü çıktı, 12,5 değil mi en son sürüm? bende mi 9t pro var.
@airoso üst modellere 13 gelmişti heralde. ben de 12den sonra kullanmadım.