Eksisözlükte biri yazmis, gercekten de ilginc bir tespit;
"Türk lirası boş A4 kağıttan daha değersiz bir para birimi oldu. Maaşı TL ile değil boş A4 kağıtla alsak, yatırımı A4 kağıt ile yapsak her gün bu denli fakirleşmeyiz. Herkes TL / Dolar veya TL / Euro grafiği paylaşıyor. Böyle şeylere gerek yok. Buyrun tl a4 kağıt grafiği"

Diyorum işte aynısı gazoz kapağı içinde aynı yani artık bırakalım kıyası 😀 Acilen çözüme odaklanmalıyız. Buradaki şöyle böyle olmuş gönderileri sadece off dedirtiyor ama çözüme yönelik bir şey söylemiyor.
Nasıl yani? Çözüm zaten belli değil mi?
@erdincb Buyurun bir tane gönderi paylaşın da anlatın. Her gün şöyle böyle oldu yerine bunları görelim. Yani gerçekçi bir sonuçla anlatacak bir tane gönderi görmüyorum. İktidar değişse vs. diyoruz tamam onu da açıklayın yani değiştiği gün ne olacakta bu TL değer kazanacak, değişimde atılması gereken adımlar vs. lazım. Geçmişteki iktidar değişimleri ile TL nasıl değer kazandı bunların örneklerini verelim, sistemin en alt tabanındaki çürük elmalara yönelik sistemi tartışalım. Eğer bunları biz konuşarak bir şey olmaz diyorsak inanın bu TL/XXX grafiğini atmakla da hiçbir şey olmayacak.
@emreyuce tek adamlıktan kurtulacağız. kim gelirse gelsin hepsi parlamenter sisteme döneceğini söylüyor zaten. bu yeterli doların düşmesi için
2300 TL bozuk parayı hurdacı 3500'e almış diye bir haber vardı geçen
Matbaacılar kağıt bulamıyor bir kaç aydır. Birkaç işi iptal ettik.
Kağıtçıya gidiyoruz vadeliyi geçtim, kağıdın parasını hemen şimdi nakit ödesen bile kağıt yok diyor.
dolar 1 birim arttıysa kağıt 5 birim arttı.
Bazı kağıtçılar daha bir iki haftadan beri dükkanlarını açmıyor. Niye satsın ki, satış yapmadan karda adamlar. Türkiye'nin geldiği hal.
Ulan ben de diyorum niye Turkiye'deki kirk yillik ahbabim matbaaci bana 2 gundur bir teklifi cikartamadi. Hayir normal piyasa fiyatinin 1,5 katina da raziyim oysa...