Rusyadaki arkadaşım, harçlık olarak 140 dolar yollayacak bu ay sıkışığım diye, sadece iş bankası iban verdim, yollayabiliyor dimi o şekilde? başka birşey lazım mı yoksa?

BeğenFavori PaylaşYorum yap