Rusyadaki arkadaşım, harçlık olarak 140 dolar yollayacak bu ay sıkışığım diye, sadece iş bankası iban verdim, yollayabiliyor dimi o şekilde? başka birşey lazım mı yoksa?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kardeşim yurt dışında okuyor haliyle sıkça yurt dışına para gönderiyoruz, hem zaman hem hız olarak kesinlikle wise daha mantıklı.Sana 140 dolar gelince ayrıca gelen swift için iş bankası da ücret kesecek milyonlar gönderilmeyeceği için swift mantıklı değil.Wise’a yönelin.
Wise nedir nasıl kullanabilirim
Swift için ne kadar ücret alıyor iş bankası
@syndicatedynamics swift için yanlış hatırlamıyorsam 7-8 dolar ücret alıyor.Dediğim gibi epeydir swift kullanmıyorum.
@syndicatedynamics Wise eski adıyla transferwise , arkadaşınız wise’ın Rusya’daki hesabına parayı havale yapıyor.Siz de wise’a öncesinde kendi ibanınızı(iş) veriyorsunuz.Paranın hesaba gelmedi total 3 saat sürmüyor bile.
@syndicatedynamics bu arada üye olacaksanız referansımla üye olursanız sevinirim😊.Bilgilerinizi vs kesinlikle göremiyorum.Ancak yeni üye olandan az komisyon alıyor gibi bir şey var bana da abone etttiğim abone başına hediyesi var tabi sizi tercihiniz ben kardeşim yurt dışında okuyup memnun kaldığımız için tavsiye ediyorum.
https://wise.com/invite/u/ismetd15
Transferwise (Wise) yeter. O istedigi paradan yollayacak, sen TL olarak alacaksin.