Samsung S20FE Snadragonu ön kamerası hariç hemen her yönden başarılı buldum..
Xiaomi Mi10T Pro kullanmıştım, kusura bakmayın ama Xiaomi yazılım olarak tam bir çöp S20FE ile karsilastirinca.. Belirli bir bütçenin üzerine çıkınca Xiaomi kesinlikle önermiyorum.

Android cihazların bir çoğu yazılım olarak bitmiş ürün hissiyatı vermiyor
Xiaomi benim için uzun zaman önce bitti. Eskiden fiyatından dolayı bir albenisi vardı. En azından yarı fiyatına aldık diye bazı kusurlarını görmezden geliyorduk fakat şimdi fiyat olarakta diğerlerinden bir farkı kalmadı.
Ben artık Android telefon alacaksam Samsung haricinde almam ki öyle de yaptım zaten.
@ozturka eskiden çoktu evet ama şuan birkaç Samsung yazılımdan öte çöp şeyler yok. Onlarda rahatsız etmiyor.
Mi6 kullandığım dönem telefon resmen reklam gösteriyordu. mi A3 aldım sensörleri bozuk. Araştırdım tüm mi A3'lerin bozuk. Bence bunlar daha büyük sorun.
Dediğim gibi en kullanılabilir android telefon bence şuan Samsung. Samsung almazsam gider ios'a geçerim. Çinliler haricinde doğru düzgün android telefon kalmadı zaten piyasada
Ön kamera gerçekten leş gibi. Hiç koymasalar daha iyiydi bence en azından ekranda delik olmazdı. Ama diğer taraftan ben de çok memnunum. Samsung kamu indirimi ile güzel fiyata almıştım.
Son güncellemeden sonra mesajları kendi kendine açıp arka plana atıyor sinir oldum