MBP 14.2 nin baz modelin ekonomik ömrü sizce kaç yıl olacaktır. İş ne demeye gerek yok şu şekilde düşünebiliriz iş yükseltme yapmaya değmeyecek bir iş ki baz model alınmış.
Benim aklıma 5 yıl gibi bir rakam geliyor, mesela şuan alıncak m1 16gb air için de 3 yıl gibi bir düşüncem varç Büyük ihtimalle daha da uzun götürürler.
Teknoseyir gündemi
#EA#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9proSon bir saat içinde 221 ziyaretçi, 134 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Telefondan biraz daha uzun olacaktır ama normal bir pc kadar ömrü olmayacağı kesin.
M1 air 3 sene mi? O sürenin 3 katini goturur. 16 gb degil 8 lik var, o kadar gidecegini dusunuyorum.
Tahminleri alalim dedim zaten, şimdi kullanimla ekonomik ömür tam aynı şey değil ama TR de kullanılabilir maks süre de çok önemli tabi.
M1 air/pro 9-10 yil civari goturur.
Bence zor, her yeni İS'yi optimize çıkartmak durumunda kalacak, üstüne yep yeni cihazı ilk kullanıcısına satmaya çalışacak, satamaz ise kemikleşmiş kullanıcısından medet umacak. O kadar uzun süreli kullanıma izin vermez.
@lterlemez: Eyvallah, bütün işi telefon ile finanse ediyor ama girdiği maliyeti bir şekilde kullanılabilir kılması lazım.
Masaüstü 10, laptoplar 5 ve cep telefonları 3 yıl minimum kullanılır bence.
16gb modeli, 1 defa batarya degisimi ile 10 yil gider ki sonrasinda yinede kullanirsin ama cok sey beklemeden