Beklentim çok yüksek umarım hayal kırıklığı olmaz.
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Aksine benimki çok düşük.
@synth ben katılmıyorum 3leme inanılmaz iyiydi.
@xlasismatthew Zaten 1,2,3 birlikte çekildi. Birer yıl arayla yayımlandı. O filmleri 1 yılda çekmek imkansız. @synth
@kgk 2 ve 3 birlikte çekişdimde 1 birkaç yıl önce sanırım.