Operatörlerin dağıttıkları modemler iyi değil mi ? yoksa bütün vdsl2 modemler aynı mıdır ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hepsi aynı değildir. İyisini veren de var kötüsünü veren de. Hepsi interneti aynı hızda getirip temel işini yapar da, router özellikleri hepsinde aynı olmaz. Kablosuzu hepsinde aynı seviyede iyi olmayabilir. Operatörünüzün vereceği modemin bilgisini iletirseniz fikir veren çıkacaktır.
Operatörlerin verdikleri klasik modeller ve pahalı olurlar genelde. O yüzden kendiniz alın.
Genelde kısıtlamalı firmware kullanıyorlar, standart kullanıcı için iş görür. İnce ayara uğraşmak isteyeni tatmin etmeyebilir.