Herkese merhaba monitör almayı düşünüyorum 1050ti lı laptopum var 1080p ekran düşünüyorum o yüzden
https://www.amazon.com.tr/dp/B08KJC3953/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_dl_BER2ZPFGD9ZCRGWFC0VW bu monitör gözüme çarptı nasıldır kullanan alan var mı yükseklik ayarı vs oluyormu buna alternatif ne alınabilir 27 inç 1080p de pikseller görünüyor diyorlar bu ölçüyü kullanan varsa fikirlerini belirtebilir mi ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap