Video editing yazılım ömerisi..
Arkadaşlar, 3-4 dakikalık bir video çekimi var elimde, bazı yerlerini kabaca kırpmak ve altyazı ekleyebilmek istiyorum. Çok karmaşık olmayan ve ücretsiz olan yazılım tavsiyeniz var mıdır? Windows ortamı için.
Teşekkürler
Davinci Resolve güzel ama çok hafif fazla kaçabilir böyle bir iş için.
Hit Film Express ve OpenShot video uygulamalarına da bir bak istersen.
Davinci Resolve'un ücretsiz olanını tavsiye ediyordu Gamsız hatırladığım kadarıyla.
VSDC kullanıyorum bu işler için gayet yeterli ve ücretsiz