#yardım
Merhaba bu iki monitörden birini veya 2.000-TL'ye kadar 27 inç 144 monitör tavsiyeniz var mı
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08TCJPTVK/ref=crt_ewc_title_oth_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1UNQM1SR2CHM
https://www.hepsiburada.com/acer-nitro-rg271p-27-165hz-1ms-2xhdmi-display-freesync-full-hd-ips-led-monitor-um-hr1ee-p01-p-HBV000011FPI7
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Monitör konusunda değişim iade gibi haller için amazondan alttaki modeli tavsiye ederim ses çıkışı ve hoparlörü de var güç tüketimi de düşük iyi bir model.
https://www.amazon.com.tr/dp/B086949C7Z?m=A1UNQM1SR2CHM&psc=1&aff_sub4=2
G3 indirime girmişti