@emre64 Merhaba.
Snakebite Case kasası düştü, fiyatı baya yüksekten düşmüş, elimde kalsa fiyatı yine artışa geçer mi yoksa 18-19 liradan satışa çıkarmak mantıklı mı ?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yeni kasaları erkenden satılması iyi olur.
Seri sat daha yükselmez 😀
Hemen sattım 18,69 liradan ama steam 16,29 lira civarında verdi.
İlk satanlar iyi ekmeğini yemiş.
@i6s @emre64
Kasaların fiyatları git gide düşer. Satın.
En eski kasalar çok nadir düştüğünden iyi para ediyor. Yeniyi saniyesinde satmak lazım.