@emre64 Merhaba.
Snakebite Case kasası düştü, fiyatı baya yüksekten düşmüş, elimde kalsa fiyatı yine artışa geçer mi yoksa 18-19 liradan satışa çıkarmak mantıklı mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap