Turkcell taahhütüm bugün bitmişti. Hemen kafalarına göre bi tarifeye geçirmişler. Ücreti 77₺ 🤦🏻‍♂️ Hayır gece 00.30'da BimCell'e geçmiş olacağım. Şimdi bu 1 gün için kim bilir ne kadar para isterler. Müşteri hizmetlerine faturasız yap bari dedim ona geçiş zaten 4 gün sürüyormuş. Daha düşük ücretli bi tarife sordum o da yokmuş. Ben bakınıyorum hakikaten yok gibi. Tarifesiz de kalamıyoruz saçma bir şekilde. 🤦🏻‍♂️

BeğenFavori PaylaşYorum yap