Turkcell taahhütüm bugün bitmişti. Hemen kafalarına göre bi tarifeye geçirmişler. Ücreti 77₺ 🤦🏻♂️ Hayır gece 00.30'da BimCell'e geçmiş olacağım. Şimdi bu 1 gün için kim bilir ne kadar para isterler. Müşteri hizmetlerine faturasız yap bari dedim ona geçiş zaten 4 gün sürüyormuş. Daha düşük ücretli bi tarife sordum o da yokmuş. Ben bakınıyorum hakikaten yok gibi. Tarifesiz de kalamıyoruz saçma bir şekilde. 🤦🏻♂️
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
77/30= 2.56
2.56*1=2.56 olması gerekiyor normalde.
Müşteri temsilcisi günlük ve kota bazlı hesaplanıyor dedi. Bende telefondayken hemen öyle hesapladım iyi o zaman dedim ama müşteri temsilcisi bir şey demedi öyle ya da değil. İşin içinde Turkcell olunca güvenemiyorum yoksa 1 gün durulacak sorun olmazdı ama 😀
Günlük bazlı ücret çıkar endişe etmeyin.
Ekran görüntüleri vs de alın, zaten geçiş tarihiniz vs bellidir.
Olası bir fazla ücret durumu olursa yasal hakkınızı araraınız ama normalde olmuyor ve 15 günden az süreler için paket faydaları bitmediyse günlük bazlı ücret alınıyor.
Turkcell'e güvenemiyorum yoksa haklısın 😅 Bekleyelim bakalım. 🙂
@tozyet @mr-bell 1 günlük 4,95₺ ücret çıkarttılar. Hat kapanmadan önce son baktığımda 100mb internet kullanımım 5-10mb arası YouTube kullanımım, 2dk telefon kullanımım vardı. Şaşırttılar beni doğrusu 😃
Yinede biraz fazla çıkmış ama muhtemelen vergi vs de vardır içinde.
@mr-bell Yani bi tık fazla belki ama olsun beklentimin altında kaldığı için dert etmedim 😅