Tam 16 gün oldu, bugün Telekom tekrar teşrif edip bilgilendirme yaptı. Öncesinde de birkaç kez gelmişlerdi ama sorun müşteri kaynaklı diyip gidiyorlardı.

Neyse, bugün gelenler kutudan apartmana kadar kablonun çekildiğini fakat daha önce dediğim gibi kutuda boş yer olmadığı için bağlantı yapamadıklarını söylediler. Buradaki genel müdürlüğe iletmişler, en kısa zamanda yeni hat çekilecekmiş. Bir hafta veya 15 gün sürebileceğini söylüyorlar. Önümüzdeki bir ay evde olamayacağım için süresi önemli değil, yeter ki olsun modundayım. Ayrıca pazartesi günü genel müdürlüğe gidip bu durum ile ilgili şikayet kaydı açarsam bunu yapanlarla ilgili bir yaptırım olabileceği veya bilgi alabileceğimi söylediler ama maalesef yarından itibaren evde değilim uzun bir süre.

Bu arada Turknet de şimdiden en az yarısını kullanamadığım internet için fatura kesmeyi ihmal etmemiş, itiraz etsem bir sonuç verir mi onu da bilmiyorum gerçi.

https://teknoseyir.com/durum/1413179

Biraz uzun olacak ama durum şu arkadaşlar:

Biraz uzun olacak ama durum şu arkadaşlar: Türknet kullanıyorum. Birkaç ay önce internetim kesildi ve destek kaydı açtım. Telekom ekipleri geldi, apartmana kadar internet geldiğini...
BeğenFavori PaylaşYorum yap