Çadırı aldım arkadaşlar. Bakalım nasıl olacak, heyecanlıyım. Şişme yatak pahalı geldi 200 lira, ben de 2 tane mat aldım 30'ar liradan. Üzerine battaniye falan sereriz yumuşar biraz daha.

Tavsiyeleriniz üzerine QUECHUA marka aldım.

#Çadır

@johan28 @alper-kutlu @arandur @seyhansayit

BeğenFavori PaylaşYorum yap