Batman’i gömdüğü için LP’ye şükranlarımı sunuyorum. Arz ederim :p
#KonuDışı
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 200 ziyaretçi, 68 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
film gayet güzel 4:3 bende yadırgadım ama film izletiyor kendini takılmıyorsun
iti kopuğu dövüyor batman, lp felsefesini anlamamış.