Arkadaşlar, Ttnet'in sağladığı capste bulunan modemde 5 Ghz / 2.4 Ghz seçeneği pasif, bunun aktif olması için ISS ile mi görüşmem lazım yoksa benim müdehale edebileceğim birşey var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap