a101'den Orwell kitaplarını aldım. Kullan at gibi olmuş, "oku-at" 😀 Gazete kağıdına kitap basmışlar. Okuduktan sonra bi arkadaşa hediye edilecek cinsten olmuş... Gene de kitap kitaptır...
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Amazonda çok uygun fiyatlarla oluyor sık sık.
Kitap kitaptır diyeceğim de çevirisi rezalet olanlar var, onlara demeye dilim varmaz. Yoksa kağıt, cilt vs. ikincil planda.
Çeviri kötü değilse her türlü alınır, 5 lira mıydı 6 lira mıydı?
5
kötü değil ama kitap sayfası gibi de değil. çok ince bir kağıt olmamasına rağmen kitap gibi hissedemedim ben. gider bakarsın markete, beğenmezsen almazsın 😀
Kitabın 70 yıllık telif hakkı süresi bitince herkes basmaya başladı.
İş Bankası Kültür Yayınlarına bakılabilir Fiyatı uygun
https://teknoseyir.com/durum/1371149