Multimedia ve internet gezintisi için niye böyle bir borca girdiniz ki? Üstelik Apple'ın kendi işlemcisiyle çıkardığı ilk ürün için. "İlk ürünler genelde test içindir, yeni teknolojilerin her zaman ikinci ya da üçüncü ürünlerini beklemek gerek" diye sürekli konuşulur. iOS ya da Apple ekosistemi için uygulama geliştirmiyorsanız böyle bir borca girmenize gerek yoktu. Yine de sizin tasarrufunuzdur, "buna değer" diye düşünüyorsanız siz bilirsiniz.
Hocam bu benim 4. macbook um, hem ekosistem hem bu deneyime alışık olmam, hem de taşınabilirlik açısından tercih ettim, öte yandan tüm macbook sahiplerinin uygulama geliştirici olduğunu sanmıyorum, düşüncem buna değer 😉
@brk Taşınabilirlik konusunda rakipleri de bayağı yol aldı ama ekosistemdeki deneyime alıştıysanız diyecek bir şeyim yok. Paylaşımınızda detay olmadığı için "zorunluluktan borca girdim" havası almıştım. Sonra, "multimedia ve gezinti" için deyince ortada pek bir zorunluluk göremediğim için öyle yazdım ama zaten bu ekosistemdeyseniz alışkanlıklarınızı değiştirmek istememeniz gayet doğal. "Değer" diyorsanız ne güzel, hayırlı olsun 🙂
Chrome için yüklerken M1 ve Intel için ayrı ayrı indirme butonlarinin olduğunu görmüştüm. Her program için ayrı ayrı M1e özel program mi yazılacak? Populer uygulamalar çalışıyor mu? Photoshop vs..
sen bu işi biliyosun abi
Borç deyince içim sıkıldı birden 😀 Güzel günlerde kullanın.
Bir de beni düşün 🙂 Teşekkürler.
@kim-jong-un bide askerliği yaz knk
@kim-jong-un Diploman var kapı gibi.
@kim-jong-un İncinmişsin.
@brk cok kibarsiniz.
@kim-jong-un ben yazsam burda borç aylık ödemeleri dudağınız uçuklar 🙂
Genel anlamda multimedia uygulamalar ve net kullanımı olunca hiçbir farkı kalmıyor.
Multimedia ve internet gezintisi için niye böyle bir borca girdiniz ki? Üstelik Apple'ın kendi işlemcisiyle çıkardığı ilk ürün için. "İlk ürünler genelde test içindir, yeni teknolojilerin her zaman ikinci ya da üçüncü ürünlerini beklemek gerek" diye sürekli konuşulur. iOS ya da Apple ekosistemi için uygulama geliştirmiyorsanız böyle bir borca girmenize gerek yoktu. Yine de sizin tasarrufunuzdur, "buna değer" diye düşünüyorsanız siz bilirsiniz.
Hocam bu benim 4. macbook um, hem ekosistem hem bu deneyime alışık olmam, hem de taşınabilirlik açısından tercih ettim, öte yandan tüm macbook sahiplerinin uygulama geliştirici olduğunu sanmıyorum, düşüncem buna değer 😉
@brk Taşınabilirlik konusunda rakipleri de bayağı yol aldı ama ekosistemdeki deneyime alıştıysanız diyecek bir şeyim yok. Paylaşımınızda detay olmadığı için "zorunluluktan borca girdim" havası almıştım. Sonra, "multimedia ve gezinti" için deyince ortada pek bir zorunluluk göremediğim için öyle yazdım ama zaten bu ekosistemdeyseniz alışkanlıklarınızı değiştirmek istememeniz gayet doğal. "Değer" diyorsanız ne güzel, hayırlı olsun 🙂
@erenhatirnaz Teşekkürler.
Chrome için yüklerken M1 ve Intel için ayrı ayrı indirme butonlarinin olduğunu görmüştüm. Her program için ayrı ayrı M1e özel program mi yazılacak? Populer uygulamalar çalışıyor mu? Photoshop vs..