ÇÖZÜLDÜ: regeditten silerek sorunu halettim. Zararlı yazılımları Kaspersky halletmiş fakat bir şekilde kendilerine izin ve istisna oluşturmuşlar Defender üzerinde. Başına gelen olursa bunları temizleyerek kurtulabilir.
Başlat>Çalıştır>regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\Exclusions
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\Threats
-----------------------
Windows Defender aşağıdaki tehditlere izin verdiğimi söylüyor sürekli ama defalarca iznini kaldırmama rağmen otomatik olarak anında ekleniyor.
Kaspersky kurdum 10 adet tehdit bulup sildi, sonra onu kaldırıp tekrar Defender'ı etkinleştirince durum tekrardan bu, silemiyorum bir türlü, nedir bunlar, çözümü nedir?
#antivirüs

BeğenFavori PaylaşYorum yap