TenəT'i izledim, muazzamdı bence. Söyleyeceklerim bu kadar. 😀
Bu arada IMAX sahneler 4K TV'de şahaneydi, imkân varsa öyle izlenmeli tavsiyem.
(Tenet'i kendimce şekilli yazdım, ciddiye almayın. 😁)

BeğenFavori PaylaşYorum yap