TenəT'i izledim, muazzamdı bence. Söyleyeceklerim bu kadar. 😀
Bu arada IMAX sahneler 4K TV'de şahaneydi, imkân varsa öyle izlenmeli tavsiyem.
(Tenet'i kendimce şekilli yazdım, ciddiye almayın. 😁)
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sinema salonunda tek başıma izledim, tam konsantre. Gene de beynim yandı 😀
@orcun O kadar da basit değildi sanki yaa. 😀
@orcun Ha bak o tarz klişeler vardı benim de gözümü kanatan. Mesela bir kadının hayatını kurtarmak için riske girmeler vs. Şimdi aklıma gelmeyen birkaç şey daha vardı.
Ben de arkadaşımla başlasa izledim. Hem de cinemaximum'un bulunduğum şehirdeki en iyi salonunda izledim. Güzel deneyim oldu.
Postun tam ortasında reklam mı var?😀
Aynı reklam, aynı yerde bende de.
@arandur artık varmış galiba:) umarım yoktur.Postun tam ortasında olması kirli, yanıltıcı duruyor geçici bir sorundur galiba duzeltilir umarım.
@alipektas nerede izlediğini de söylesen.
Söylenmez hocam ayıp. 🙂
Reklam mı, ne reklamı ben bir şey görmedim.
Spoiler
Bana göre Christopher Nolan ın en sığ filmiydi. Muazzam tersten akış sahneleri dışında normal bir aksiyon filmi hissiyatı bıraktı bende. Ki o tersten akış sahneleri de çok komik görüntüler oluşturduğundan çoğu yerde olayın ciddiyetinden kopardı beni. Yine ilk defa bir nolan filmini karakterleri hiç benimseyemedim, çoğunun içi boştu ne yazık ki.