James donkey 712 aldım sesleri öyle bir dışarı veriyor ki sanki hoparlör. hiç memnun kalmadım takınca da akustiği kötü tüm ses dışarı gidiyor. bas düzgün vurmuyor, net hissedemiyorsun. bazı frekanslarda bozulmalar belirgin. hem de terletiyor kışın bile. ben önermem müzik dinleyecekseniz başka kulaklıklara yönelin. hyperx cloud string gibi kendini kanıtlamış modeller var.
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
h1005 demiştik ama 🙁
evet onu da gözüme kestirmiştim fakat 200 lira kısıp üzerine ekleyip bot aldım 😀
bari bu fiyata tronsmart Sono vardı onu alsaydım diyorum acaba o nasıldır ? alacağım yok ama.