Apple şarj aleti meselesi.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben şuna inanıyorum, çevrecilik kısmını apple kendisi söylemese taraftarları çok daha komik nedenler bulabilirdi. En çok bu fırsatın kaçması üzüyor beni.
Kesinlikle çok güzel bir animasyon olmuş ama işte ASLA VE ASLA bunu anlamayacak arkadaşlar var.3-4 sene öncesinden kalma 5watt neyinize yetmiyor diyen arkadaşlar var.
Neyine yetmiyor
@gugukkuscusu yavaş
1000 dolarlık fiyata fiyatı 40 dolar olan şarjı koyup 1100 dolara satsa kimse bişey diyemeyecekti. Epılcı adam adaptör fiyatına bakmaz yanına diğer aksesuarları da alır geçer. Endroydci almayacağı epıl telefon için epılcıdan daha çok yaygara yapıyor kutu içeriği eksik diye. Çünkü biliyor endroydler de epıldan görüp aynısını yapacaklar. Yani endroydcu kardeşim senin yapacağın tek şey gidip kutu içeriği eksik telefon almayıp yola devam etmek olacak. Bırak üretici düşünsün artık, harap etme kendini.
Bu androici tayfanin kuyruk acısı başka diyorsun adamlar Apple la basıyor ses başka yerden çıkıyor
@satobiryani Epılda çentikle dalga geçtik androidde binbir çeşit çentik gördük, 3.5mm yok dedik androidde de kaldırdılar şimdi. Şimdi de duygusal 💰 manada androidci olarak #SarjAletimeDokunma diyebiliriz apple ı eleştirmek yerine.