Selamlar,
Appserv kurdum bilgisayarıma, localhost'taki phpMyAdmin çok geç açılıyor ve "login" ekranı zar zor yüklendikten sonra da giriş yapamıyorum. Çözüm falan ne denediysem işe yaramadı. Var mı başına gelen ve çözüm bulabilien?

BeğenFavori PaylaşYorum yap