Sokağa biri Ferrari park etmiş napalım yani açtım Forza Horizon, aldım arabasını, iki tur attım koydum yerine.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bizim buraya da Porsche falan park ediyorlar aklım el vermiyor nasıl 5-6 milyonluk arabayı sokağa koyuyorsunuz 😀
Meteor düşmesine bile kaskosu vardır onun.
Yav ben bizim burda Lamborghini gördükten sonra kendime gelemedim. Öyle merkezi zengin bir mahalle de değil ki. 10 sene önce gecekonduydu her yer 😀 Porsche felan artık alıştık. Emlakçının önünde duruyor bir tane.