Bune yaa kocaman ve çok çirkin , böyle kasalar kaldı mı hala şaşıyorum. Kasa dediğin Mac Pro gibi şaheser yada Mac Mini gibi küçük ve işlevsel bir obje olmalı.bunu evde nereye koysan sırıtır çok çirkin durur.
Onlar estetik ama işlevsel mi orası tartışılır. Bu kasaların böyle olmasının sebebi kitlesinin bu tarzı sevmesi ve tabii istediğiniz parçayı sınır olmadan takabilmeniz. Apple'da böyle bir dünya yok.
Murat bey merhabalar,nasılsınız,özelden mesaj atacaktım,nasıl yapıldığını bulamadım...Devamlı takip ediyorum incelemelerinizi levent bey ile,samimi ve bizden buluyorum,böyle devam etmenizi temenni ederim...Sizden bir ricam olacak,resmini koyduğum ekranın modelini tahmin etmeniz mümkün mü acaba,ne kadar araştırdıysam bulamadım,saygılar...
Tabii @yilmaz35 sayın murat bey @gamsizm de haklı ben asla bilgisayarın içini açmam. Benim ilgi alanım yazılım donanımd hiç ilgimi çekmez o sebeple ben kullandığım cihazlarda işlevsellik ve güzellik ararım. O sebep ile Mac Pro benim için güzel iken ve bu kasa acayip çirkin iken sizler için işlevsel değil .Gayet normal bir durum önemli olan herkesin kendi seçtiği ile mutlu olması
kasa dehşet 🙂
Hayılı olsun
Kasa akıyor.
Kasa marka model nedir? Dehşet görünüyor almak lazım bi tane 🙂
http://www.teknobiyotik.com/donanim/pc-kasa/aerocool-gt-s-black-edition-850w-80plus-2x-usb-3-0-2x-usb-2-0-fan-kontrolculu-full-tower-siyah-oyuncu-kasasi.html
Edit: Alamadı
Yapıldı zaten 🙂 Sistem toplama rehberinde gözüküyor.
Bune yaa kocaman ve çok çirkin , böyle kasalar kaldı mı hala şaşıyorum. Kasa dediğin Mac Pro gibi şaheser yada Mac Mini gibi küçük ve işlevsel bir obje olmalı.bunu evde nereye koysan sırıtır çok çirkin durur.
Onlar estetik ama işlevsel mi orası tartışılır. Bu kasaların böyle olmasının sebebi kitlesinin bu tarzı sevmesi ve tabii istediğiniz parçayı sınır olmadan takabilmeniz. Apple'da böyle bir dünya yok.
koltuk kalkmış??? 🙂
Murat bey merhabalar,nasılsınız,özelden mesaj atacaktım,nasıl yapıldığını bulamadım...Devamlı takip ediyorum incelemelerinizi levent bey ile,samimi ve bizden buluyorum,böyle devam etmenizi temenni ederim...Sizden bir ricam olacak,resmini koyduğum ekranın modelini tahmin etmeniz mümkün mü acaba,ne kadar araştırdıysam bulamadım,saygılar...
Samsung ATIV Book One 5 Style http://www.samsung.com/global/ativ/ativone5style.html
Kasa diyince benim aklıma kendi kasam Coolermaster Cosmos 2 geliyor. Çok memnunum çooook!
gkszmrlr çok teşekkür ederim,
gkszmrlr aramadığım yer kalmamıştı,sağolasın...
Önemli değil @t.u.r.k yardımcı olduğumsan ne mutlu bana.
açıkçası en çok klavye'nizi merak ediyorum 😀 (kabul ediyorum garip ama microsoft yada logitech olduğuna bahse girerim)
Logitech 🙂
@frknl 2048
Tabii @yilmaz35 sayın murat bey @gamsizm de haklı ben asla bilgisayarın içini açmam. Benim ilgi alanım yazılım donanımd hiç ilgimi çekmez o sebeple ben kullandığım cihazlarda işlevsellik ve güzellik ararım. O sebep ile Mac Pro benim için güzel iken ve bu kasa acayip çirkin iken sizler için işlevsel değil .Gayet normal bir durum önemli olan herkesin kendi seçtiği ile mutlu olması
@uykucuasma Ram falan bozulursa servise mi götürüyorsun hocam 🙂
evet @window