3060 bekliyorum ben performansı 2080 Ti geçmezse 3070 alıcam, siz hangi kartı bekliyorsunuz? #Nvidia #3000Series

3060 bekliyorum ben performansı 2080 Ti geçmezse 3070 alıcam, siz hangi kartı bekliyorsunuz? #Nvidia #3000Series

Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3090'ı bekliyorum. Alamayacağım için en üstünü bekleyeyim diye düşündüm.
Bence de, aksi halde satamazlar...
var bi hayalimiz (3070)
Alabilirsem 3080 almak istiyorum ama 1080p (120 Hz) ve ryzen 5 3600 'de sıkıntı yaratır mı merak ediyorum (anakart da asus prime b350-plus).