sizce nasıl bir gamepad? sadece ets 2 oynuyorum. çok fazla beklentim yok oynarken arkama yaslanmak için alacağım. sizce alınır mı? #akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Facebook'ta monster notebook kullanıcıları diye bir grup var. Orada kullananlar var yorumlarına bakabilirsin daha detaylı
bu paralara alternatif çok
Bunun daha düzgünü yok mu yav çok çirkin 😀
Güzelmiş, şeffaf falan.
Şuan kullanıyorum f710dan geçince afalladım az tuş kombinasyonları farklı olduğu için ama alıştım çok memmunum şimdilik şarjlı olması güzel geldi 🙂 Trendyol indirimlerinden 130tl ye almıştım 1 sene olmadı alalı.Tek beğenmediğim kısmı usb alıcısı kocaman :)))
@ozturka Alacağımdan değil, zanaat ürünü gibi düşünerek baktım. Zaten oyun oynamak ilgimi çekmiyor.